Sahibkarlıq subyektləri üçün elektron xidmətlər

İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən dövlət xidmətlərinin göstərilməsində səmərəliliyin artırılması məqsədilə tələb olunan sənədləri elektron qaydada əldə etmək üçün innovativ yeniliklərin tətbiqi, xidmət sferasının genişləndirilməsi və prosedurların optimallaşdırılması ilə istifadəçilərin məmnunluq səviyyəsinin artırılması prioritet əhəmiyyət kəsb edir.

Göstərilən xidmətlərin elektronlaşdırılması və informasiya sistemləri arasında məlumat mübadiləsinin avtomatlaşdırılması istiqamətində işlər davam etdirilməkdədir. Sahibkarlar həmin xidmətlərdən istifadə edərək zəruri iqtisadi və hüquqi informasiya əldə edə və sahibkarlıq fəaliyyəti ilə bağlı hüquq müəyyən edən bəzi sənədləri (lisenziyalar, mənşə sertifikatı, kommersiya qurumlarına və publik hüquqi şəxslərə münasibətdə qrant müqavilələrinin (qərarlarının) qeydə alınmasına dair bildiriş və s.) almaq üçün müraciət edə bilərlər.

Nazirlik tərəfindən göstərilən elektron xidmətlərə “www.economy.gov.az”, “www.lisenziya.gov.az” və Nazirliyin strukturuna daxil olan və tabeliyindəki qurumların internet səhifələrində yaradılmış elektron xidmət bölmələri, həmçinin müvafiq xidmətin adını əks etdirən bölmə vasitəsilə müraciət etmək mümkündür. Hazırda İqtisadiyyat Nazirliyinin fəaliyyət istiqamətləri üzrə vətəndaşlara, o cümlədən sahibkarlara 271 xidmət göstərilir ki, onların 71,6%-i (194 xidmət) elektronlaşdırılmışdır.

Elektron xidmətlər bölməsinə müraciət edən şəxslər müvafiq ərizə formalarını sistemdən yükləyə və tələb olunan sənədlərin skan edilmiş surətlərini daxil edə bilərlər. Bu zaman müraciət edən şəxsə təsdiq bildirişi göndərilir. Daxil olan elektron müraciətlərə qanunvericilikdə müəyyən edilmiş qaydada baxılır, tələb olunduğu halda müvafiq dövlət rüsumu və xidmət haqlarının elektron qaydada ödənişi imkanı təmin edilir.

Lisenziyalar və icazələr” portalı

İstifadəçilər “Lisenziyalar və icazələr” portalı (www.lisenziya.gov.az) vasitəsilə 23 fəaliyyət növü üzrə lisenziyaların və lisenziya əlavələrinin alınması və yenidən rəsmiləşdirilməsi üçün elektron müraciət edə bilərlər. 13 may 2020-ci il tarixindən portalın 2- ci versiyası istifadəyə verilmişdir. Lisenziya alınması üçün istifadəçi gücləndirilmiş elektron imzası vasitəsilə portalda qeydiyyatdan keçərək elektron kabinet yaradır və həmin elektron kabinetdə müvafiq fəaliyyət növünü seçir. Portalda seçilən lisenziyalaşdırılan fəaliyyət növünə uyğun olaraq açılan ərizə pəncərəsində tələb edilən məlumatlar portal tərəfindən iştirakçıların informasiya sistemlərindən götürülərək əks olunur. Tələb edilən məlumatlar informasiya sistemlərində olmadıqda seçilmiş fəaliyyət növü üzrə tələb edilən sənədlərin skan olunmuş surətləri ərizəyə əlavə edilir və istifadəçi tərəfindən gücləndirilmiş elektron imza ilə təsdiqlənir.

“Lisenziyalar və icazələr” portalı vasitəsilə istifadəçi müraciətin icra prosesini izləyir və lisenziyanın verilməsi üçün qanunla tələb olunan dövlət rüsumunu ödəyir, lisenziya gücləndirilmiş elektron imza ilə təsdiqlənərək istifadəçinin elektron kabinetinə göndərilir.

2023-cü ildə “Lisenziyalar və icazələr” portalının fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi, informasiya sistemlərinin portala inteqrasiyası istiqamətində işlər davam etdirilmiş və sahibkarlara portal vasitəsilə 1168 elektron lisenziyanın verilməsi təmin edilmişdir. Ümumilikdə “Lisenziyalar və icazələr” portalının fəaliyyətə başladığı 1 mart 2018-ci il tarixindən 31 dekabr 2023-cü il tarixinə kimi portal vasitəsilə 4507 elektron lisenziya verilmişdir.

Qrafik 1. Verilmiş elektron lisenziyaların illər üzrə bölgüsü.

Daşınmaz əmlak sahəsində xidmətlər üzrə yeniliklər

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Əmlak Məsələləri Dövlət Xidməti tərəfindən daşınmaz əmlakın qeydiyyatı sahəsində göstərilən xidmətlərin elektronlaşdırılması və vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsi istiqamətində cari ilin ötən dövründə bir sıra işlər həyata keçirilmişdir.

- Bu sahədə tətbiq edilən elektron xidmətlərdən biri də “Əmlak kalkulyatoru”dur. Onun sadə istifadə imkanları əsasında vətəndaş daşınmaz əmlakın yerləşmə yerini, sahəsini, digər tələb olunan texniki göstəriciləri daxil edərək xidmət haqqı və rüsumla bağlı yekun məbləğ haqqında məlumatı əldə edə bilər. Xidmət vasitəsilə çıxarışın alınması, texniki pasportun əldə edilməsi, daşınmaz əmlaka ünvan təyin edilməsi, ünvan məlumatlarının verilməsi və digər xidmətlərlə bağlı dövlət rüsumu və xidmət haqqını çevik şəkildə əvvəlcədən hesablamaq mümkündür. Bütün əməliyyatların vətəndaşın istəyindən asılı olaraq tezləşmə qaydası ilə aparılması və sənədlərin hazırlanması ilə bağlı da hesablama imkanları var.

Elektron xidmətdən istifadə etmək istəyən şəxs Əmlak Məsələləri Dövlət Xidmətinin Elektron Xidmətlər Portalında (e-emlak.gov.az) “Əmlak kalkulyatoru” bölməsinə (https://e-emlak.gov.az/Calculator/ ) daxil ola bilər. “Əmlak kalkulyatoru” elektron xidməti vətəndaşa rahat və operativ qaydada əmlakına çıxarış almağa, habelə əmlakla bağlı digər hüquqi əməliyyatları aparmağa daha rasional imkanlar yaradır. Məbləğin əvvəlcədən dəqiq bilinməsi istifadəçilərə özləri üçün ən optimal variantı seçməsini və sənədləşdirməyə başlayıb-başlamamaqla bağlı istədiyi qərarı verməsini təmin edir. Elektron xidmətin tətbiqi əmlakın qeydiyyatı xidmətlərindən istifadə edəcək şəxslərə əlavə vaxt qazandırır, prosesdə şəffaflığı və səmərəliliyi artırır.

- “Dövlət əmlakının qorunub saxlanılması və ondan istifadə edilməsi vəziyyəti haqqında xüsusi hesabat forması”nın doldurulması qaydasının təkmilləşdirilməsi üçün İnformasiya Texnologiyaları və Məlumat İdarəetmə Mərkəzi ilə birlikdə hazırlanmış yeni proqram təminatı hesabat təqdim edən müəssisə və təşkilatların istifadəsinə verilmişdir. Hesabatın doldurulma qaydasına dair yeni formanın tətbiqi nəticəsində məlumatların dəqiqliyi və ardıcıllığının təmin edilməsi imkanı yaradılmışdır.

- “Fərdi yaşayış, bağ evləri, qeyri-yaşayış binaları, mənzillər, qeyri yaşayış sahəsi, çoxmərtəbəli (çoxmənzilli) bina və əmlak kompleksi kimi müəssisə əmlak bölmələri üzrə texniki pasport sənədlərinin elektronlaşdırılması”, “Tikintiyə vərəsəlik hüququnun dövlət qeydiyyatına alınması”, “Məhv olmuş daşınmaz əmlak üzərində mülkiyyət hüququnun dövlət qeydiyyatının ləğvi prosesinin nəticəsində hüquq sahibinə bildirişin təqdim edilməsi” xidmətləri tam elektronlaşdırılaraq dxr.az və e-emlak.gov.az portallarına yerləşdirilmiş, “Torpaq sahəsi üzərində bələdiyyənin mülkiyyət hüquqlarının dövlət qeydiyyatı” xidməti tam elektronlaşdırılaraq dxr.az, e-emlak.gov.az və e-gov.az portallarına inteqrasiya edilmiş, “Daşınmaz əmlakın dövlət reyestrində Təminat qeydinin aparılması” xidməti elektronlaşdırılmış və e-emlak.gov.az portalına yerləşdirilmişdir.

- Beynəlxalq təcrübə öyrənilməklə daşınmaz əmlakın bazar qiymətlərinə dair məlumat bazasının yaradılması ilə əlaqədar olaraq qabaqcıl təcrübəyə əsaslanan “Bazar Məlumatları” informasiya sistemi yaradılmışdır. Belə ki, bu, daşınmaz əmlak bazarına dair məlumatların əldə edilməsi və müvafiq təhlillərin aparılması üzrə çoxfunksiyalı coğrafi informasiya sistemidir. Sistemin məlumat bazasına ölkə üzrə daşınmaz əmlaklara dair reyestr və kadastr məlumatları, həmçinin 01.01.2019-cu il tarixindən hazırkı dövrədək ölkə üzrə daşınmaz əmlak bazarı (həyata keçirilmiş bütün notarial əqdlər) barədə müvafiq məlumatlar inteqrasiya edilmişdir. Qeyd olunan tədbirlərin davamı olaraq ölkə üzrə daşınmaz əmlakların rəqəmsal qiymət xəritələrinin hazırlanması və kütləvi qiymətləndirmə işlərinin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur.

- Daşınmaz əmlakın dövlət reyestrində hüquqların dövlət qeydiyyatı üçün müraciət zamanı ərizənin icra prosesinin vətəndaş tərəfindən izlənilməsi üçün yeni funksionallığın yaradılması və istifadəyə verilməsi təmin edilmiş, qiymətləndirmə arayışı, texniki pasport və ya plan və ölçü sənədinin verilməsi barədə müraciət edildikdə hazırlanmış sözügedən sənədlərə dair müraciət edən şəxsin müasir kommunikasiya vasitələri ilə məlumatlandırılması üçün funksionallıq yaradılmışdır.

Elektron hərrac sistemi

Hərraclar zamanı dövlət əmlakının satışının tamamilə şəffaf və ictimaiyyətin bütün təbəqələrinə açıq şəraitdə keçirilməsini nəzərdə tutan müvafiq prosedurların elektronlaşdırılması işinin sürətləndirilməsi ilə əlaqədar hərracların elektron qaydada keçirilməsinin təşkili, daşınar və daşınmaz əmlakın satışı üzrə hərracların işinin təkmilləşdirilməsi üçün “Elektron hərrac” proqram təminatı hazırlanaraq istifadəyə verilmişdir. Məqsəd təşkil olunan hərraclarda şəffaflığın təmin olunması, hərracların keçirilmə üsullarının sadələşdirilməsi, prosesə daha optimal yanaşmaların tətbiqidir.

İnvestorları daha sadə prosedurlarla əmlak sahibi edən Elektron Hərrac sistemi innovativ olmaqla digər layihələrdən fərqlənir. Bu fərqlilik isə onun bir neçə mühüm üstünlüklərə sahib olmasıdır. Belə ki, Elektron Hərracda biznes qurmaq istəyən sərmayəçilərin önəm verdiyi faktorlardan biri olan zaman prinsipi nəzərə alınmışdır. Onlar heç bir yerə getmədən evlərindən, ofislərindən internet vasitəsilə qoşulmaqla onlayn olaraq sifariş verdiyi əmlakın sahibi ola bilərlər. Qeyd edək ki, Elektron hərrac sisteminin tətbiqi bu sahədə operativliyi təmin edir, vətəndaş məmur münasibətlərini minimuma endirir, zaman və məkan məfhumunu aradan qaldırır və investorların özəlləşdirilməyə cəlb olunması ilə bağlı geniş imkanlar yaradır.

Vergi sahəsində xidmətlər üzrə yeniliklər

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti tərəfindən 2023-cü ildə elektron xidmətlərin yaradılması, mövcud elektron xidmətlərin imkanlarının genişləndirilməsi istiqamətində müvafiq tədbirlər görülmüş, texniki tapşırıqlar hazırlanaraq aidiyyəti üzrə təqdim edilmişdir:

- Vergi ödəyicilərinin göstərilən xidmətlərdən məmnunluq səviyyəsinin ölçülməsi imkanlarının genişləndirilməsi, məmnunluğunun artırılması məqsədilə vergi ödəyicilərinin hüquqlarının pozulması hallarının müəyyən edilməsi istiqamətində həyata keçirilən işlərin davamı olaraq elektron anket sorğusu hazırlanmış, sorğuya keçidi təmin edən QR-kod barədə elanın məlumat lövhəsində və sənədlərin tərtib edilməsi üçün masaların üzərində, növbə terminalının yaxınlığında yerləşdirilməsi təmin edilmişdir. Bundan başqa, ünvanlı xidmət göstərilmiş, görüş keçirilmiş vergi ödəyicilərinin müvafiq xidmətləri qiymətləndirməsi üçün sözügedən xidmətlərin nəticəsində rəsmiləşdirilən protokolda (aktda) elektron anket sorğusuna keçidi təmin edən QR-kodların yerləşdirilməsi təmin edilmişdir.

- İnternet Vergi İdarəsinin mobil tətbiqi – bir sıra funksionallıqları özündə cəmləşdirən, vergi ödəyiciləri üçün elektron kabinetin daha rahat və əlçatan olmasını, vəzifə və öhdəliklərindən vaxtında xəbərdar olmalarını, istənilən yerdə kabinetdən istifadənin mümkünlüyünü təmin edəcək mobil tətbiqin yaradılması üzrə işlər davam etdirilmişdir.

- İqtisadi fəaliyyət növləri üzrə vergi münasibətlərində vahid yanaşmanın tətbiq edilməsi, uçot məlumatlarının dürüstləşdirilməsi, eyni zamanda uçot məlumatlarının müəyyən edilməsində avtomatlaşdırılma səviyyəsinin artırılması, habelə vergi ödəyicilərinin fəaliyyət növləri üzrə vergi öhdəlikləri və digər tələblər barədə əvvəlcədən məlumatlı olmaları məqsədilə “İqtisadi fəaliyyət növləri üzrə vergi münasibətlərinin vahid standartları”nın (bit.ly\vahid-standartlar) və Dövlət Vergi Xidmətinin təqdim etdiyi bütün xidmətləri və onlardan istifadə üçün bütün zəruri məlumatları, o cümlədən xidmətin göstərilməsi üçün tələb olunan sənədlər, xidmətin göstərilməsinə əsas verən normativ sənədlər, xidmətin göstərildiyi yer, müraciəti emal edən struktur, icra müddəti, xidmətin nəticəsində təqdim edilən sənədlər barədə məlumatları özündə ehtiva edən "Vergi ödəyicilərinə göstərilən xidmətlərin vahid standartları"nın (bit.ly\vahid-standartlar) veb versiyaları hazırlanaraq vergi ödəyicilərinin istifadəsinə verilmişdir.

- Dövlət Vergi Xidmətinin rəsmi internet səhifəsində (www.taxes.gov.az) Azərbaycan və ingilis dillərində “Kommersiya qurumlarının dövlət qeydiyyatı və vergi ödəyicilərinin uçotu” adlı yeni bölmə yaradılıb. Kommersiya qurumlarının dövlət qeydiyyatı və uçot vahidləri ilə bağlı zəruri məlumatların yerləşdirildiyi bölmədə müvafiq sahə üzrə qanunvericilik, qeydiyyat prosedurlarının həyata keçirilməsi barədə informasiyalar, ərizə formaları, izahedici çarxlarla tanış olmaq mümkündür. Bölmədə, həmçinin kommersiya qurumlarının dövlət qeydiyyatının üsulları, qeydiyyat üçün tələb olunan sənədlərin siyahısı, ərizələrin doldurulması qaydaları, “İqtisadi fəaliyyət növləri üzrə vergi münasibətlərinin vahid standartları”, “Vergi ödəyicilərinə göstərilən xidmətlərin vahid standartları”, “Fin-kod + mobil nömrə ilə qeydiyyat prosesinin təsviri” və “Qeyri-rezidentlərə ASAN imzanın onlayn təqdim edilməsi” mövzularında videotəlimatlar və s. əks etdirilib, vergi ödəyicilərinə göstərilən xidmətlərin vahid standartlarının PDF formatla yanaşı, “html” üzərindən açılması imkanı və axtarış funksiyası yaradılmışdır.

- “Bəyannamələrin (hesabatların) təsdiq olunmuş surətinin verilməsi” yeni elektron xidməti bəyannamə (hesabat) surətlərinin daha asan və tez müddətdə əldə edilməsi, həmçinin istifadəçi tərəfindən sənədin onu tələb edən orqana əlbəəl aparmasına ehtiyac qalmadan elektron formada birbaşa həmin orqana göndərilməsi imkanlarını əhatə edir.

- “Əmlak vergisinin bəyannaməsi”nin onlayn qaydada təqdim edilməsi” xidməti vergi qanunvericiliyində edilmiş dəyişikliklərlə əlaqədar əmlak vergisi tədiyəçilərinin sayında artım baş verməsi ilə bağlı müvafiq bəyannamənin vergi orqanına onlayn qaydada və rahat formada təqdim edilməsi məqsədini daşıyır.

- Vergi Məcəlləsinə edilmiş əlavə və dəyişikliklərə əsasən kommersiya və vergi sirri hesab olunmayan məlumatların əhatə dairəsi genişləndirildiyindən “Borc barədə məlumatın verilməsi” elektron xidmətində müvafiq təkmilləşdirmələr aparılmış, həmçinin vergilər ilə yanaşı məcburi dövlət sosial sığorta, işsizlikdən sığorta və icbari tibbi sığorta haqları, faizlər və maliyyə sanksiyaları üzrə borcların, habelə vergi qanunvericiliyinin pozulması və bu pozulmalara görə məsuliyyət tədbirləri haqqında məlumatların da xidmətdə əks etdirilməsi nəzərdə tutulmuşdur.

- Vergi qanunvericiliyində həyata keçirilmiş islahatlarla əlaqədar hesablamaların dürüstləşdirilməsi və qanunvericiliyə uyğun aparılmasının təmin edilməsi məqsədi ilə “Vergi kalkulyatoru” xidmətinə müvafiq əlavə və dəyişikliklər edilmişdir.

- “Dövlət Vergi Xidməti tərəfindən təqdim olunmuş sənədi yoxla” yeni elektron xidməti sənədlərin həqiqiliyinin və gücləndirilmiş elektron imza ilə təsdiq olunduğunun QR-kod və Barkod vasitəsi ilə İnternet Vergi İdarəsində (www.e-taxes.gov.az portalında) yoxlanılması imkanlarını əhatə edir. Bu məqsədlə Dövlət Vergi Xidmətinin informasiya sistemlərində hazırlanan müvafiq sənədlərin, arayışların, hazır sənədlərin, o cümlədən avtomatik hazırlanan (generasiya olunan) digər sənədlərin müvafiq hissələrində avtomatik QR-kod və Barkod məlumatlarının əks olunması, qeyd olunan kodların, o cümlədən İnternet Vergi İdarəsində elektron qaydada avtomatik hazırlanan arayış formalarındakı QR-kodların müvafiq proqram təminatı, o cümlədən müvafiq proqram təminatı ilə təchiz olunmuş elektron cihazlar (mobil telefon, veb kameralar, barkod oxuyucular və sair) vasitəsi ilə oxunması imkanlarının yaradılması nəzərdə tutulur.

- “Hazır sənəd barədə məlumatın verilməsi” elektron xidmətində təkmilləşdirmələr aparılmış, vergi ödəyicisinin müraciəti ilə əlaqədar cavab sənədinin icra vəziyyəti, cavab sənədinin əldə ediləcəyi xidmət mərkəzi, sənədin təhvil verilib-verilməməsi ilə bağlı qeydlər xidmətə əlavə edilmişdir.

Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 28 dekabr tarixli 454 nömrəli Fərmanı əsasında dövlət satınalmalarının elektron satınalma modelinin tətbiqinə 2019-cu ilin iyun ayından başlanılmışdır.

Elektron dövlət satınalmaları sisteminin yaradılması dövlət təşkilatları tərəfindən malların (işlərin və xidmətlərin) satın alınması üzrə keçirilən müsabiqələrdə şəffaflığın artırılması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdəndir. Portal satınalmalar üzrə müsabiqələrin aşkarlıq, ədalətli rəqabət şəraitində təşkili, dövlət satınalmalarında elektron vasitələrin tətbiqi ilə şəffaflığın daha da artırılması baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu da, öz növbəsində, dövlət satınalmalarını sahibkarlar üçün əlçatan edir, satınalmalarda geniş rəqabət mühitini təmin etməklə dövlət vəsaitinin qənaətlə və səmərəli istifadə olunmasına zəmin yaradır.

27 fevral 2023-cü il tarixində dövlət satınalmalarının vahid internet portalı yenilənərək istifadəçi interfeysi və funksionallığında dəyişikliklər edilmişdir. Yeni interfeysdə məlumatların əlçatanlığı və istifadəçi rahatlığı nəzərə alınaraq bir sıra yeniliklər tətbiq edilmişdir. Bu yeniliklərə müsabiqələrin paylaşılması üçün fərdi keçidlərin hazırlanması və mobil versiyanın yaradılması da daxildir.

Video təlim platforması

Mikro, kiçik və orta biznes subyektlərinin “ömür boyu öyrənmək” imkanlarının təmin edilməsi, biznes sahəsində bilik və bacarıqlarının artırılması məqsədilə Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) tərəfindən mütəmadi olaraq təlim, seminar və digər tədbirlər təşkil edilir, məsləhət xidmətləri göstərilir. Bu dəstək ödənişsiz olaraq KOBİA-nın KOB İnkişaf Mərkəzləri (KOBİM) tərəfindən onlayn və offlayn rejimdə həyata keçirilir.

Sahibkarların təlim-tədris imkanlarının genişləndirilməsi və biznes sahəsində qabaqcıl təcrübənin tətbiqinin sürətləndirilməsi məqsədilə innovativ yanaşma və müasir təcrübə əsasında www.kobim.az saytında video təlim platforması yaradılmışdır. Platformada biznesə başlama, yumşaq bacarıqlar (soft skills), korporativ hüquq, layihə idarəetməsi, maliyyə, satış, marketinq, turizm, ixrac prosesinin təşkili istiqamətləri üzrə təlim videoları, mövzuların təqdimatları və özünüqiymətləndirmə testləri yerləşdirilmişdir.

KOB-lar, startaplar və biznesə başlamaq istəyən şəxslər www.kobim.az saytının video təlim platforması bölməsində qeydiyyatdan keçməklə təlim videolarını izləyə bilərlər. Vaxta qənaət, internetə çıxış olan istənilən məkandan qoşulma, video təlimləri təkrar izləmək imkanı, təlim materialları, videoları izlədikdən sonra özünüqiymətləndirmə testləri vasitəsilə qazanılmış biliklərin yoxlanılması, mövzuların praktik və peşəkar təlimçilər tərəfindən izah olunması və platformadan istifadənin ödənişsiz olması video təlim platformasının başlıca üstünlükləridir.

KOB evləri üçün “KOB növbə” mobil tətbiqi

Sahibkarlara göstərilən xidmətlərin yaxşılaşdırılması və effektivliyinin artırılması, bu sahədə operativliyin və rahatlığın təmin olunması baxımdan KOB evləri unikal modellərdəndir. 20-yə yaxın dövlət və özəl qurumlar tərəfindən 200-dən çox dövlət-biznes (G2B) və zəruri biznes-biznes (B2B) xidmətlərinin vahid məkanda göstərildiyi KOB evləri hazırda Bakı, Xaçmaz və Yevlax şəhərlərində fəaliyyət göstərir. KOB evlərində sahibkarlara vergi, əmlak, kommunal xidmətlərə qoşulma, qida təhlükəsizliyi, kənd təsərrüfatı, reklam, poçt, mənşə sertifikatının, lisenziya və icazələrin alınması üzrə dövlət xidmətləri, eləcə də özəl sektor tərəfindən bank, sığorta, lizinq, tərcümə, layihələndirmə kimi zəruri biznes xidmətləri göstərilir.

Bakı, Xaçmaz və Yevlax KOB evlərində göstərilən xidmətlərdən yararlanmaq istəyən sahibkarlar “KOB növbə” tətbiqi ilə növbə götürə bilərlər. “KOB növbə” tətbiqi sahibkarların KOB evlərində əlavə vaxt itkisinin qarşısını almaqla onların vaxtlarına qənaət etməsinə imkan verir.

QR kodlar vasitəsilə məlumatlandırılma

KOBİA-nın inzibati binasında və KOB evlərində dövlət dəstəyi mexanizmlərinə, o cümlədən KOBİA tərəfindən göstərilən dəstək və xidmətlərə dair QR kodlar yerləşdirilmişdir. KOB evlərinə və Agentliyə müraciət edən sahibkarlar mobil telefonları vasitəsilə QR kodları oxutdurmaqla “Startap” şəhadətnaməsi, daxili bazar araşdırması, bazarlara çıxışa dəstək, KOB dostları, KOB inkişafı mərkəzləri, qrant müsabiqəsi və s. kimi dəstək mexanizmləri və xidmətlər barədə ətraflı məlumat əldə edə bilərlər.

Onlayn ticarət portalı

KOB subyektlərinin məhsul və xidmətlərinin vahid platforma vasitəsilə tanıdılması və onlayn satışının həyata keçirilməsi üçün “e-commerce” konsepsiyası əsasında “www.kobmarket.az” platforması fəaliyyət göstərir. Portal əsasən mikro və kiçik biznesin inkişafına dəstək olmaq, KOB subyektlərinin məhsul və xidmətlərinin vahid platforma üzərindən onlayn satışının həyata keçirilməsinə və geniş kütləyə tanıdılmasına dəstək məqsədilə yaradılmışdır.

Portalda onlayn mağaza açmaq üçün sadə qeydiyyat prosesi mövcuddur ki, bu da sahibkarlara qısa müddət ərzində onlayn mağaza açaraq məhsullarını yerləşdirməklə satış imkanlarını genişləndirməyə imkan verir. Portalda hər bir onlayn mağaza üzrə satışa, mağazadakı məhsullar üzrə qalıqların idarə olunmasına, müştərilərin təhlilinə və digər zəruri məlumatları hesabat şəklində sahibkara təqdim edəcək müxtəlif alətlər mövcuddur. Portalda istifadəçilər üçün vahid ödəniş sistemindən və çatdırılma xidmətlərindən istifadə imkanı da yaradılmışdır.

www.kobmarket.az sahibkarların onlayn satış imkanlarını genişləndirməklə yanaşı, ölkədə onlayn ticarətin inkişafına, KOB-ların və istehlakçıların rəqəmsallaşdırılması prosesinin sürətləndirilməsinə, eləcə də nağdsız ödənişlərin artırılmasına və “kölgə iqtisadiyyatı”nın azaldılmasına dəstək göstərilməsini hədəfləyir.

Sözügedən portalda sahibkar və müştəri məmnuniyyəti əsas prinsip kimi nəzərə alınaraq müasir elektron həllərin tətbiqi istiqamətində yeniliklərin əlavə edilməsi, platforma üzərindən satışın əhatə dairəsinin genişləndirilməsi ilə bağlı işlər aparılır.

KOB investisiya portalı

KOB subyektlərinin maliyyə resurslarına çıxışının genişləndirilməsi üçün KOB investisiya portalı (https://invest.smb.gov.az/az) yaradılmışdır. Platformanın məqsədi ölkənin investisiya cəlbediciliyini yüksəltmək və iqtisadiyyatının inkişafı üçün alternativ maliyyələşmə mənbələrindən istifadə imkanlarını artırmaqdır.

İqtisadiyyat Nazirliyi innovasiyaların tətbiqi, xidmət sferasının genişləndirilməsi, prosedurların optimallaşdırılması və vətəndaş məmnunluğunun artırılması istiqamətində işləri davam etdirir. Nazirlik tərəfindən göstərilən xidmətlərə 2023-cü il ərzində 19 milyon 653 mindən artıq müraciət qeydə alınmışdır ki, onların 93%-i (18 milyon 269 mindən artıq müraciət) elektron xidmətlərin payına düşür.

Qrafik 2. Xidmətlərə, o cümlədən elektron xidmətlərə müraciət sayı.